Thursday, June 19, 2008

MV : 郭靜-不藥而癒


等你等到了冬季
雪飘进了我眼里
我试图去寻找爱情
和我们之间的关系

套上了你的毛衣
心更加冻结成冰
如果我先放弃爱情
我的痛会不会变得不药而愈

看伤心 不能痊愈
我始终相信 爱你的勇气
明明说好是两个人一起去的旅行
怎么剩下我一个人 欣赏孤寂

看伤心 慢慢痊愈
我会好好的 安慰我自己
宁愿相信你只是突然改变了决定
去了另一个 美丽城市
也等着我入境

套上了你的毛衣
心更加冻结成冰
如果我先放弃爱情
我的痛会不会变得不药而愈

看伤心 不能痊愈
我始终相信 爱你的勇气
明明说好是两个人一起去的旅行
怎么剩下我一个人 欣赏孤寂

看伤心 慢慢痊愈
我会好好的 安慰我自己
宁愿相信你只是突然改变了决定
去了另一个 美丽城市

看伤心 不能痊愈
我始终相信 爱你的勇气
明明说好是两个人一起去的旅行
怎么剩下我一个人 欣赏孤寂

看伤心 慢慢痊愈
我会好好的 安慰我自己
宁愿相信你只是突然改变了决定
去了另一个 美丽城市
也等着我入境

This is the song that I keep on playing in my ipod recently.. I love this song..!! '不药而愈' is one of the song in 郭静 latest album '下一个天亮'.. the lyric of this song is simple yet meaningful.. the whole feeling of the song is just so sad.. dedicate this song to those who has just broke off with their another half, I am sure they can feel more and the percentage of making them cry while listening to this song will be more then 90%.. don't believe me.. try it and see how deep you can feel.. hope you guys will like the song..!!

郭静 is a new singer from Taiwan who had released her debut album somewhere last year, and her debut album has done very well in the music charts performance and it has received good reviews as well.. and her second album '下一个天亮' which had just released recently, also doing very well in music charts.. I just start to listen to her songs.. to me, her look doesn't really match her voice, a sweet look but strong voice.. she is a talented singer and sure she will deliver more better quality songs in future..

No comments: